پایگاه خبری پیک سیلک : مسعود قرائتی/ این کتاب چیزی فراتر از یک ترجمه خوب از یک کتاب راهنمای اقتصادی است که توسط سه تن از استادان دانشگاه که بعضی از آنها تجربه عملی (مدیریت بانک ها، مشاور و مدرس برخی موسسات و نهاد های مالی کشور) را در کارنامه خود دارند، تهیه گردیده است. به جز دکتر بابک عزیزیان دو نفر دیگر دکتر سید رضا جلال زاده و دکتر عباسعلی حاجی کریمی کاشانی هستند.
این کتاب طریقه برندسازی و تاریخچه ای از برندهای بزرگ جهان و نیز آفت های برند و فضای کسب و کار را به زبان قابل فهم برای خوانندگان فارسیزبان توضیح میدهد. معرفی این کتاب ارزشمند را از زبان دیباچه پشت کتاب بخوانید:
کتاب حاضر ترجمه آزاد از کتاب خانوم" دنیزلی یون" با نام "برندهای بزرگ چه کاری انجام میدهند - هفت اصل ساخت برند که بهترین را از بقیه جدا میکنند" میباشد. کتاب مذکور در میان ده کتاب برتر سال ۲۰۱۴ در حوزه بازاریابی به انتخاب وب سایت inc.com و قلم جفری جیمز بوده و امتیاز 7/4 را از وبسایت آمازون دریافت کرده است.
کتاب حاضر برای رهبران، مالکان و مدیران ارشد کسب و کار (افرادی که فرهنگ عملیات مرکزی و تجربیات مشتری یک سازمان را بر می انگیزاند)،دانشجویان(به ویژه دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا در گرایش های مختلف رشته مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی) نوشته شده است زیرا این افراد تضمین کننده به کارگیری پتانسیل کامل برند شرکت خود در حال حاضر و یا آینده ای نه چندان دور هستند. بنابراین امیدوار است با بکارگیری پیوسته اصول ارائه شده در این کتاب بتوانید برندی قدرتمند و شایسته بسازید.
رسانه های اجتماعی
به اشتراک گذاری مقاله
توسط: مدیرسایت
1396/03/04